دوشنبه 18 تیر 1403

اینترنت بانک ایران زمین راهی برای ورود خدمات غیر حضوری

بانک ایران زمین بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت بانک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و از آنجایی که این خدمت منجر به کاهش اتلاف زمان در انجام خدمات بانکی شده استقبال ویژه ای از آن صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری اکوبان نیوز؛ اینترنت بانک ایران زمین یک سرویس بانکداری الکترونیکی است که به افراد امکان می‌دهد تا از طریق بستر اینترنت به خدمات حساب بانکی خود در ایران دسترسی پیدا کنند. این سرویس امکانات مختلفی از جمله مدیریت حساب بانکی، انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورتحساب مالی و بررسی تراکنش‌های بانکی را به کاربران فراهم می‌کند.

راه اندازی سامانه اینترنت بانک به حد چشمگیری سبب کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک و همچنین دستگاه های خودپرداز شده است، بنابراین فعالیت اینترنت بانک سبب افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک ایران زمین می باشد. با توجه به کاربردی بودن خدمات نامبرده برای اکثر مردم، ما قصد داریم داریم در این گزارش به بررسی انواع خدمات مختلف اینترنت بانک ایران زمین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی ، ورود این خدمت به عرصه بانکی منجر شد تا  راهی پر از امنیت و آرامش برای انجام امور بانکی روزمره عموم فراهم شود از این‌رو،  اینترنت بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات غیر حضوری بانکی به مشتریان این بانک، کاهش مراجعات حضوری، تسریع روند انجام امورات مالی و به طور کلی افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شد و در حال حاضر بسیاری از خدمات مالی مورد نیاز مردم اعم از انتقال وجه، پرداخت اقساط تسهیلات، مدیریت چک های صیادی، دریافت گزارش تراکنش‌ها و… از طریق سامانه اینترنت بانک در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار گرفته اند.

نحوه ثبت‌نام و استفاده از اینترنت بانک ایران زمین

برای استفاده از اینترنت بانک ایران زمین، مشتریان این بانک باید نام کاربری و رمز عبور را از شعبه دریافت کنند و از طریق آدرسhttps://izbank.ir   وارد قسمت اینترنت بانک شوند.

در صفحه اول اینترنت بانک ایران زمین، علاوه بر الزام به ورود نام کاربری و رمز عبور، مشتری باید کد امنیتی و رمز یکبار مصرف را وارد کند.

 سایر امکانات اینترنت بانک ایران زمین

بانک ایران زمین بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان بانک ایران زمین می توانند با فعال سازی پنل کاربری خود در اینترنت بانک در کمترین زمان ممکن بسیاری از امورات بانکی خود را به انجام برسانند. از جمله خدمات و امکانات اینترنت بانک مذکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*مدیریت چک های صیادی

*اعلام موجودی حساب

*دریافت گزارش تراکنش های مالی

*پرداخت اقساط تسهیلات

*انتقال وجه با روش های مختلف

11 روش انتقال وجه وجود دارد که هر کدام برای شرایط گوناگون ارائه شده است:

 عادی : مورد استفاده برای سپرده‌های شخصی و عادی است.

 مستمر: جهت انتقال وجه در تاریخ های مشخص از سپرده خود به سپرده‌ای دیگر در همین بانک از انتقال وجه مستمر استفاده می‌شود.

 دسته‌ای: برای انتقال وجه از سپرده خود به چندین سپرده دیگر در همین بانک، از انتقال وجه دسته‌ای استفاده می‌شود.

 کارت به کارت : برای انتقال وجه از کارت‌های بانک ایران زمین به کارت‌های عضو شتاب می‌توانید از انتقال وجه کارت به کارت استفاده می‌شود.

کارت به سپرده:  برای انتقال وجه از کارت بانک ایران زمین به سپرده های این بانک از طریق انتقال وجه کارت به سپرده استفاده می‌شود.

 کارت به شبا: برای انتقال وجه از کارت‌های بانکی به سپرده‌های سایر بانک‌ها از طریق انتقال وجه کارت به شبا استفاده می‌شود.

 بین بانکی پایا عادی: برای انتقال وجه از سپرده خود به سپرده ای در بانک دیگر با سقف 1,000,000,000 ریال از انتقال وجه بین بانکی پایا استفاده می‌شود.

 بین بانکی پایا دسته‌ای: برای انتقال وجه از سپرده خود به چندین سپرده در بانک‌های دیگر از انتقال وجه بین بانکی پایا دسته‌ای استفاده می‌شود.

 بین بانکی پایا مستمر: برای انتقال وجه به دفعات و در تاریخ‌های مشخص انجام می‌شود.

 برداشت وجه بدون کارت: برای انتقال وجه به افراد از طریق خودپردازهای بدون کارت انجام می‌شود.

 بین بانکی آنی: برای انتقال وجه از سپرده خود به سپرده ای در بانک دیگر در مبالغ کمتر از 100,000,000 ریال و به صورت آنی از این منو استفاده می‌شود.

*خرید شارژ سیم کارت

*پرداخت قبوض

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/wak1
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

یک پاسخ

  1. سلام من به تازگی در بانک ایران زمین افتتاح حساب کردم ولی نمیتونم احراز هویت درشاپرک کنم برای دریافت رمز پویا

    همش میگه خطاباید به صادرکننده کارت مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان