دوشنبه 18 تیر 1403

بازدهی بازار سرمایه در سومین هفته اردیبهشت

بررسی بازارهای بورس، طلا و ارز در سومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، نشان می‌دهد، ربع سکه با رشد ۲ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص کل بازار بورس تهران با افت ۱.۸ درصدی کمترین بازدهی را داشتند.
بررسی بازار سرمایه در سومین هفته اردیبهشت

به گزارش اکوبان نیوز،بررسی بازار بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد شاخص کل بورس از ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۴۵ واحد در نخستین روز کاری هفته یعنی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با افت ۱.۸ درصدی در پایان بازار روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۳ واحد رسیده است.

 

بازدهی بورس، قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت نیم سکه، قیمت ربع سکه

 

بازار ارز نیز در هفته گذشته نزولی بود و دلار با ۰.۲ درصد افت از ۶۰ هزار و ۹۵ تومان در یکشنبه، به ۶۰ هزار و ۸۵ تومان در چهارشنبه در بازار ارز به فروش رسید.

بازار طلا در هفته جاری بازدهی مثبت داشت. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان در ابتدای هفته با رشد ۱.۶ درصدی به ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در پایان روز چهارشنبه در بازار به فروش رسید. سکه امامی از ۴۱ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۴۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان در پایان هفته رسید و در طول هفته، رشد ۰.۷ درصدی را تجربه کرد.

نیم‌سکه با رشد ۰.۸ درصدی از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه از ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با رشد ۲ درصدی به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/1y5d
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان