چهارشنبه 13 تیر 1403
اکوبان نیوز گزارش می دهد؛

بیت کوین احتمالا در چند ماه آینده بین 60000 تا 70000 دلار معامله خواهد شد

ارزش بیت کوین به 62 هزار دلار رسید. آرتور هیز می‌گوید: «اصلاح احتمالاً تمام شده است، اما انتظار “افزایش آهسته” را داشته باشید مدیر عامل سابق BitMEX گفت که بیت کوین احتمالا در چند ماه آینده بین 60000 تا 70000 دلار معامله خواهد شد.
بیت کوین احتمالا در چند ماه آینده بین 60000 تا 70000 دلار معامله خواهد شد

به گزارش پایگااه خبری اکوبان نیوز، تحلیلگران کوین بیس می گویند که نتایج نشست فدرال رزرو به این معنی است که احتمالاً افزایش ارزش دلار آمریکا به بالاترین حد خود رسیده که به افزایش ارزش ارزهای دیجیتال کمک می کند.

ارزهای دیجیتال در روز جمعه به دلیل افزایش بیت کوین (BTC) جهش کردند و این امید را ایجاد کرد که «بدترین دوره کاهش» ممکن است به پایان برسد.

بیت کوین تقریباً 5 درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی به بالای 62000 دلار در ساعات صبحگاهی ایالات متحده رسید که این اتفاق پس از یک گزارش شغلی ناگوار در ماه آوریل ایالات متحده رخ داد. این امر موجب کاهش نگرانی‌ها درباره نرخ‌های بهره بالاتر شد. در زمان انتشار، بیت کوین با 4.4 درصد افزایش، 61600 دلار دست به دست شد و از پیشرفت 3 درصدی CoinDesk 20 Index (CD20)  در بازار گسترده در 24 ساعت گذشته بهتر عمل کرد.

اتر (ETH) سطح 3000 دلار را پس گرفت و 3 درصد در همان دوره افزایش یافت، در حالی که آلتکوین های اصلی dogecoin (DOGE) ،shiba inu  (SHIB) و Near Protocol’s NEAR 5 تا 10 درصد جهش کردند.

بر اساس گزارش The Nonfarm Payrolls report، این افزایش در حالی رخ داد که اقتصاد ایالات متحده در آوریل 175000 شغل ایجاد کرد که کمتر از انتظارات بوده است.. همچنین نشان داد که نرخ بیکاری از 3.8 درصد در ماه مارس به 3.9 درصد افزایش یافته است.

داده‌های CME FedWatch نشان می‌دهد که پس از این گزارش، فعالان بازار با شانس 68 درصدی برای حداقل یک کاهش نرخ تا سپتامبر مواجه شدند که در مقایسه با 57 درصد یک هفته قبل افزایش یافته است .

اصلاح بیت کوین از اواسط ماه مارس همزمان با افزایش نگرانی های سیاست گذاران فدرال رزرو در و تندروی آن‌ها در مواجهه با تورم در ماه های اخیر بود و برخی از معامله گران حتی احتمال کاهش نرخ بهره را در سال جاری نادیده گرفتند. این به شاخص دلار آمریکا کمک کرد تا به بالاترین سطح خود از نوامبر رسیده باشد، که اغلب یک سیگنال نزولی برای دارایی‌های ریسکی مانند کریپتو است.

علاوه بر داده‌ها، دیوید هان و دیوید دوونگ، تحلیلگران کوین‌بیس، به نشست این هفته FOMC توجه کردند که در آن سیاست‌گذاران هیچ علاقه‌ای به کاهش نرخ‌ها نشان ندادند، اما سرعت کاهش برگشت حساب بانک مرکزی – که اغلب به عنوان کمپین تورم کم یا QT شناخته می‌شود – را به عنوان یک علامت توطئه‌گر مشر بازویی توصیف کردند.

هان و دوونگ نوشتند: «ما معتقدیم که بیانیه غیرقابل انتظار FOMC نشان‌دهنده اوج حرکت صعودی دلار در برابر ارزهای خارجی و crypto pairs است.

آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال  BitMEX، در آخرین مقاله خود در اوایل روز جمعه گفت که بیت کوین احتمالاً به پایین ترین سطح این هفته یعنی 56000 دلار رسیده است، اما به سرمایه گذاران هشدار داد که انتظار صعود تدریجی به جای بهبودی سریع به اوج های ماه مارس را داشته باشند؛ زیرا بازارها  برای چند ماه آینده سرد می شوند.

هیز گفت:”من انتظار دارم که قیمت ها به پایین بیایند، ریزش کنند و شروع به کاهش قیمت کند.”

وی درخصوص ادامه این تحولات پیش‌بینی کرد: “افزایش به بالای 60000 دلار و سپس قیمت محدوده بین 60000 تا 70000 دلار تا ماه آگوست خواهد بود.”

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/894i
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان