جمعه 15 تیر 1403

متخلفان گرانفروشی زیر تیغ مدیر کل نظارت بر کالاهای اساسی

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی  از نظارت بیشتر بر کالاهای اساسی خبر داد و گفت: هر کس بخواهد کالای وارد شده با ارز ترجیحی را در بازار گرانتر بفروشد تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوبان نیوز؛ مسعود امراللهی با بیان اینکه در حال حاضر نظارت بر خرده فروشی‌ها و بازار بر عهده اتاق اصناف، سازمان تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی است، گفت: دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی علاوه بر همکاری با دستگاهای نظارتی وظیفه نظارت بر تامین و تولید کالاهای اساسی را دارد.

وی افزود: یک میلیون و ۸۰۰ هزار بازرسی در این ایام در سال گذشته صورت گرفت و ۲۰۰ هزار پرونده به سازمان تعزیراتی حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در پاسخ به این سوال که چرا مرغ با قیمت مصوب در همه مغازه‌های پیدا نمی‌شود؟ گفت: در حال حاضر مرغ با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در بهترین وضعیت تامین کالا بودیم، اظهار کرد: در ۱۰ سال گذشته در ایام نوروز مشکل جوجه‌ریزی و مرغ داشتیم؛ به طوری  که مرغ به صورت اسکورت از شمدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی  از نظارت بیشتر بر کالاهای اساسی خبر داد و گفت: هر کس بخواهد کالای وارد شده با ارز ترجیحی را در بازار گرانتر بفروشد تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.ین می شود، هیچ مشکلی در تامین و توزیع و قیمت نداریم.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/c9jq
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان