سه‌شنبه 2 تیر 1405

دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد

شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: در پی حمله سایبری به سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های ملی، صادرات و تجارت، خدمات مبتنی بر کارت به‌صورت موقت قطع شده است. تیم‌های فنی در حال رفع اختلال هستند.

به گزارش پایگاه خبری اکوبان، شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است.

 

تیم‌های فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهره‌برداری دوباره از خدمات فراهم شود.

 

شرکت خدمات انفورماتیک ضمن عذرخواهی از مشتریان، تأکید کرده است که اخبار تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به وضعیت عادی صرفاً از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/bzvo
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان