یکشنبه 7 تیر 1405

نحوه فعالیت شعب بانک ملی ایران در روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۴ در استان تهران

بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها و اطلاعیه استانداری تهران درخصوص تصمیمات کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی، شعب بانک ملی ایران در استان تهران در روزهای چهارشنبه دهم و پنجشنبه یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۴ به‌صورت کشیک فعال خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شعب کشیک این بانک در دو روز مذکور از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ آماده خدمت رسانی به مردم و مشتریان هستند.

 

 

 

همچنین واحدهای ستادی فنی و پشتیبانی نیز به‌منظور تداوم خدمت‌رسانی بانکی فعال هستند و سایر واحدهای ستادی نیز با تشخیص مدیران ذیربط و با حداقل نیروی مورد نیاز فعالیت خواهند کرد.

 

 

 

گفتنی است نحوه فعالیت شعب بانک ملی ایران در سایر استان‌ها مطابق تصمیم استانداری همان استان تعیین می‌شود.

 

 

 

بانک ملی ایران از تمامی مشتریان گرامی درخواست می‌کند به‌منظور کاهش مراجعات حضوری، حتی‌الامکان از خدمات غیرحضوری و برخط این بانک از جمله سامانه «بام» و اپلیکیشن «بله» استفاده نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/7jp8
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان