یکشنبه 7 تیر 1405

سهامداران عدالت تا چه زمانی منتظر واریز مرحله سوم سود باشند؟

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند.
به گزارش اکوبان نیوز- این‌مقام مسئول اظهار کرد: فهرست و اطلاعات این شرکت‌ها را به کمیته تخلفات ارسال کردیم تا با آن‌ها برخورد لازم صورت پذیرد.

او در نهایت گفت: در هر صورت سازمان بورس پیگیر دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از شرکت‌های باقی مانده است تا پس از تکمیل وجوه مرحله سوم سود سهام عدالت و پس از تصویب در شورای عالی بورس، سود پرداخت شود.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/m5eg
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان