پنج‌شنبه 4 تیر 1405

عرضه بیش از ۵۱ درصد سهام پتروشیمی شازند(شاراک) توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با هدف اجرای سیاست های دولت سیزدهم درباره کاهش تصدی گری و واگذاری شرکت ها و بنگاه ها،بیش از ۵۱ درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند را در تاریخ ۲۲ اسفند ماه جاری از طریق بازار اول بورس اوراق و بهادار تهران،واگذار می کند.

به گزارش پایگاه خبری اکوبان نیوز؛ گروه توسعه  ملی از زیر مجموعه های این بانک بیش از چهار میلیارد سهم معادل 51.32 درصد(پنجاه و یک ممیز سی و دو صدم درصد)  از سهام پتروشیمی شازند را با قیمت پایه قیمت پایانی تابلوی بورس در روز قبل از تاریخ عرضه یا تاریخ انتشار آگهی عرضه به شرط بالاتر بودن به اضافه 75 درصد قیمت مذکور به عنوان صرف سهام،عرضه می کند.

متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی www.tse.ir مراجعه کنند.

گفتنی است این اقدام بانک ملی ایران و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و هم راستا با سیاست های دولت سیزدهم با هدف خروج از بنگاه‌داری بانک‌ها و اجرای تکالیف قانونی صورت می پذیرد.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/94tq
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان