یکشنبه 7 تیر 1405

تولید امسال خودروسازان باید بیش‌تر از سال گذشته باشد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان قول داده‌اند که تولید امسال‌ خود را از سال‌های گذشته بیشتر کنند.

به گزارش اکوبان نیوز، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در ارتباط با افزایش قیمت خودرو در بازار داخلی و اینکه آیا قرار است تا خودروسازان تولید و عرضه را افزایش دهند، اظهار داشت: خودروسازان قول دادند که تولید را افزایش دهند. این در حالی بوده که در ۶ ماهه اول کمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افت تولید داشتند (البته عدد کمی بود) اما قول داده‌اند که جبران کنند و بیشتر از سال گذشته یعنی بالای یک میلیون و ۳۵۰ هزار خودرو تولید شود.

وی خبر داد: در همین ایام به طور روزانه، نسبت به روز مشابه سال قبل، تولید بیشتری انجام شده است. البته بنده شخصا این هفته گزارش نگرفته‌ام اما اطلاع دارم که بعد از اصلاح قیمت‌ها میزان تولید خودرو‌ها نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل رشد داشته ولی این افزایش، چشم‌گیر نبوده است.

عضو کمیسیون صنایع در ارتباط با حضور وزیر صمت در این کمیسیون و موضوع سوالات نیز گفت: موضوع امروز صرفا نحوه تخصیص ارز است و فضای کمیسیون در جلسه امروز به شکلی نیست که هر شخصی بتواند تا سوال مد نظر خارج از دستور جلسه را مطرح کند.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/7x2o
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان