یکشنبه 7 تیر 1405

۲۴۹ خودروی سواری از گمرک ترخیص شد

دومین محموله خودروهای سواری شامل ۲۴۹ دستگاه در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص شد.

به گزارش اکوبان نیوز، دومین محموله خودروهای سواری شامل تعداد ۲۴۹ دستگاه خودرو در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند شب گذشته از گمرک غرب تهران ترخیص شد.

طابق اعلام گمرک، برای ترخیص این محموله نظر سازمان‌های همجوار به صورت سیستمی اخذ و با انجام تشریفات گمرکی مربوطه در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص و از درب خروج واردات خارج گردید.

گفتنی است؛ اولین محموله خودروهای سواری در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند نیز پنج‌شنبه‌شب (۵ مهر ماه) از گمرک غرب تهران ترخیص شده بود. این محموله شامل تعداد ۹۷ دستگاه خودروی سواری با نشان تجاری سوزوکی بود که پس از اظهار در سامانه جدید گمرک هوشمند تشریفات گمرکی مربوطه انجام شد. برای ترخیص این محموله نظر سازمان‌های همجوار به صورت سیستمی اخذ و با انجام تشریفات گمرکی مربوطه در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص و از درِ خروج واردات خارج شد.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/3iqv
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان