شنبه 6 تیر 1405

مراقب قبض برق میلیونی باشید

سخنگوی صنعت برق گفت: سه استان هرمزگان، کرمان و سمنان نقطه اوج مصرف برق سال گذشته را پشت سر گذاشتند.
به گزارش اکوبان نیوز-مصرف برق منطقه تهران شامل استان‌های تهران، قم و البرز نیز به نقطه اوج سال گذشته نزدیک شده است. اوج تقاضای برق اکنون به ۶۸۰۹۵ مگاوات رسیده است که نسبت به روز مشابه سال گذشته ٨.٣٨ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در این شرایط مشترکان پرمصرف و فوق پرمصرف باید مراقب قبوض نجومی ناشی از مصرف بی‌محابای برق باشند، چرا که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف در تابستان قبض‌های میلیونی دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر: https://ecobannews.com/tdhv
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 6 =

ویـــژه اکـوبان

آخرین اخبار اکوبان

پر بازدید ترین اخبار اکوبان

مطالب مشابه در اکوبان